Monday, December 31, 2012

Lancome - Hypnose Doll Eyes

Na Lancome jsem o dnech Marianne nepěla zrovna chválu, při vzpomínce na ten jejich pražský institut mám ještě teď osypky.

Nicméně to mě neodradilo od toho vyzkoušet jejich řasenky:-).
Dneska to teda bude o řasence od firmy Lancome - Hypnose Doll Eyes, kterou bezděčně neustále přejmenovávám na "baby doll eyes", klidně se to tak mohlo jmenovat, nenamítala bych nic:-).




Řasenku mám v černé verzi a maluje opravdu dobře, náplň je krásně pigmentovaná.

Kartáček je klasický štětinkový, ovšem svým tvarem mě překvapil, resp. jak vypadá, jsem z obrázků věděla, ale naprosto mě dostalo, jak se s řasenkou hezky pracuje.
Kartáček se ke konci zužuje, a tímto užším koncem pohodlně nalíčíte řasy buď ve vnitří části víčka a nebo ty spodní, v obou případech to zúžený kartáček zvládá skvěle.




Pokud se neválíte obličejem hodinu a půl na žíněnce (toto je myslím DOST zátěžový test:D, takže odpouštím, že řasenka neprošla:-)....), tak při běžnodenním nošení vydrží Doll Eyes neopadávat a nedrolit se. I večer po celém dni vypadá dobře a odličuje se snadno.
Odličuji micelárkou od Biodermy.

Co mě rovněž překvapilo, byla parfemace produktu, měla jsem strach, aby mi tohle nezpůsobovalo nějaké alergické reakce, ale všechno proběhlo bez problémů.
Z čehož jsem rovnež nadšená je fakt, že teď, cca po měsíci a půl, co řasenku denně používám, je pořád jako nová. Ani známka vysychání zatím, maluje krásně a barvy je v tubičce stále plno - soudě podle množství na štětečku a váhy celého balení.
(Což teda je mimochodem významné plus oproti moji minulé oblíbené řasenky od Heleny Rubinstein, která sice ano, je skvělá, ale bohužel mi docela brzo "došla", za ty peníze jsem snažně doufala ve větší výdrž:-).)


Na demonstraci pár fotek, na kterých mám pocit, že jsou řasy trochu vidět:-), ve třech různých dnech (= důkaz, že to neni náhoda:D!!!) (fotky bez úprav, i když kdybych věděla, jak si "přiupravit" cca 100 řas á každé oko..................:DD....)


Denní světlo





Umělé světlo





Plusy:
- krásné balení
- neopadává, nedrolí se
- kartáček mi opravdu vyhovuje
- moje hřebíkovité řasy natočí - v rámci možností
- balení po dvou měsících zatím stále vypadá, že ještě hooodně vydrží

Mínusy:
- cena (internet cca 600,-; momentálně ovšem není dostupná v žádném eshopu)

Shrnuto:
S řasenkou jsem moooc spokojená a pokud se na obzoru neobjeví něco lepšího, ráda bych ji pořídila opět:-) (nicméně doufám, že tohle se mě aspoň ještě tak dva měsíce netýká:-)

Co vy, dámy, máte s touto řasenkou zkušenosti?
Láká vás?
Kterou řasenku máte momentálně nejraději:-)?

Přeji úspěšné vykročení do nového roku:-)!!



13 comments:

  1. Tuhle řasenku mám moc ráda a taky jsem ji překřtila úplně stejně jako ty :)) Nicméně ji používám jen na dolní řasy, protože když ji použiju na horní, tak se mi dělá malinko pandí oči...prostě mám mastná víčka :( Ale teď mi dochází a přemýšlím, jestli nezkusím tu třpytivou novinku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No že jo? To "baby doll" se prostě úplně nabízí!
      Pandí oči ti dělá....? To co je....? Jako že se ti na horních víčkách obtiskává?

      Delete
    2. Jj, dělá mi černé fleky na horním víčku :(

      Delete
    3. aha.... no ty jo to je nepříjemné teda:/

      Delete
  2. Vypadá hezky, ale nejsem zrovna investiční typ :D. Tobě také hodně štěstí do nového roku :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Investiční typ:-))? To se mi líbí:-).
      No já taky nejradši nejsem investiční typ:-)), mnohem radši jsem třeba narozeninový nebo vánoční nebo jiný dárkový typ:D

      Delete
  3. Vlastnim hypnose-ku a bola to láska už po prvom použití...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně teda z těch čtyř řasenek od lancome, které jsem zkoušela, vyhovuje jen tahle, ale za to je to teda překvapeni roku:-).

      Delete
  4. Aj ja som ju mala a suhlasim ze strasne rychlo vyschla :( ale riasy robila nadherne!
    Inak ak ta zaujima ake su moje TOP oblubene vyrobky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně teda právě zatím drží dost dobře:-)

      Delete
  5. Je skvělá, kdyby jen byla ještě malilinko levnější...

    ReplyDelete
  6. Zkušenosti s ní žádné nemám, ale vždycky jsem ji chtěla vyzkoušet. Jen mi přijde líto vypláznout takový prachy jenom za řasenku.

    ReplyDelete

If you feel like commenting, go ahead:-)! I appreciate all constructive criticism.
Thank you.

Pokud máte něco na srdci, napište:-)! Oceňuji konstruktivní kritiku.
Velice děkuji.